S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

» Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

Vrátenie, výmena a reklamácia nášho predajného tovaru



1. Vyplniť Reklamačný list  Reklaman-list-k-objednvke-slo.docx

2. Zaslať tovar bez dobierky na našu adresu uvedenú v Reklamačnom liste



VRÁTENIE NÁŠHO PREDAJNÉHO TOVARU (nevyhovuje veľkosť, farba, strih,...)

  • všetok tovar zakúpený v našom internetovom obchode môžete vrátiť do 7 dní od jeho prevzatia
  • tovar nám zašlite bez dobierky na našu adresu a to vrátane kópie dokladu "Potvrdenie objednávky" a správne vyplneného "Reklamačného listu"
  • ak bude tovar vrátane originálnej visačky a obalu v poriadku, t.j. bez zjavných známok akéhokoľvek opotrebenia či poškodenia, obratom zasielame kúpnu cenu tovaru na Vami zadaný účet
  • náklady na poštovné spojené s vrátením tovaru nesie zákazník

VÝMENA NÁŠHO PREDAJNÉHO TOVARU (potrebujem inú veľkosť, farbu,...)

  • je treba nehodiaci sa tovar vrátiť (pozri VRÁTENIE tovaru)
  • vytvoriť novú objednávku - je treba počítať s položkou poštovné 0 – 4,9 EUR (každému účtujeme len objednanú službu a preto môžeme ponúkať priaznivé ceny oblečenia)

ZÁRUKA A REKLAMÁCIE (výrobné chyby TOVARU)

  • prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom
  • na všetok nami ponúkaný tovar je poskytovaná záruka v zákonnej lehote 24 mesiacov.
  • reklamovaný tovar nám zašlite bez dobierky na našu  fakturačnú adresu a to vrátane kópie dokladu "Potvrdenie objednávky" a správne vyplneného "Reklamačného listu"
  • v termíne do 30 dní budete informovaní o spôsobe vyriešenia reklamácie (oprava/vrátenie peňazí)
  • NÁROK NA REKLAMÁCIU SA NEVZŤAHUJE NA: opotrebovaný tovar z povahy produktu bežného užívania, opotrebovanie časom a škody na tovare z neobvyklého používania alebo škody zavinené užívateľom (nevhodný spôsob zaobchádzania atď.)
  • v prípade, že bude Vaša reklamácia vyhodnotená ako neoprávnená, tovar Vám bude vrátený späť formou dobierky na Vaše náklady
ZmU0ZjAw